Article Readers


Business article readers in the last 30 days:

Readers in last 30 days

Article Readers since February 8th, 2017:

Sunday, 15 December 2019

Ilmainen vaikuttajamarkkinointikampanja rekrytointiyrityksille


Ilmainen vaikuttajamarkkinointikampanja rekrytointiyrityksille



Nimeni on Christian Dillstrom ja olen globaali businessvaikuttaja sekä jo viidettä vuotta peräkkäin maailman luetuin businessartikkelien kirjoittaja.

Tarjoan rekrytointiyrityksille ilmaisen yhteiskampanjan levittämään tietoutta sekä rekrytointiyrityksestä että minusta ihmisille ja yrityksille rekrytointiyrityksen toimintamaassa.


KAMPANJA
Kampanja on suunnattu rekrytointiyrityksen vanhojen ja nykyisten hakijoiden voimaannuttamiseksi ”The TOP Person”- kampanjan kautta. Jokaiselle halukkaalle hakijalle opetetaan kuinka julkaista ilmainen, vaikuttajan suosittelema esittelyvideo itsestään sosiaalisessa mediassa. Jokaiseen julkaistuun videoon lisätään rekrytointiyrityksen oma, kymmenen sekunnin mainos.

Kampanjaan osallistuvat hakijat kutsuvat myös oman verkostonsa, työkaverit sekä ystävät kommentoimaan ja tykkäämään videosta, jotta se saisi mahdollisimman paljon vertaisuskottavuutta.

Näin jokaisen videon näkyvyys moninkertaistuu tykkäysten ja kommenttien levittäessä videota muihin verkostoihin. Ilmaisessa webinaarissa opetan hakijoille vertaisuskottavuuden tärkeyden.

Kampanja ei ole kertaluontoinen, vaan jokainen videon tehnyt hakija voi tehdä myöhemmin uusia videoita, joilla päivittää kuulumisiaan. Lisäksi rekrytointiyritys voi myös rohkaista hakijoita päivitysvideoiden tekemiseen kuukausittaisella sähköpostilla.


MITÄ MINÄ TEEN?
Tarjoan suositustani, brändätyt videoklipit ja linkin tarvittavaan vapaasti ladattavaan puhelinsovellukseen, jolla voi koostaa videoita.

Lisäksi tarjoan ilmaisia webinaareja, joissa neuvon hakijoita miksi ja kuinka esittelyvideo luodaan ja kuinka teet itsestäsi oman elämäsi vaikuttajan.


MITÄ REKRYTOINTIYRITYKSEN TARVITSEE TEHDÄ?
Rekrytointiyritys toimittaa minulle joko mainoskuvan yrityksestä tai enimmillään kymmenen sekunnin mittaisen mainosvideon.

Rekrytointiyritys tiedottaa vanhoja ja nykyisiä asiakkaitaan tästä mahdollisuudesta.


MITÄ OSALLISTUVAN HAKIJAN TULEE TEHDÄ?
Hakija osallistuu webinaariin, lataa ohjeet ja brändätyt videoklipit – kaikki tämä tietysti ilmaiseksi. Hänen on ladattava myös ilmainen videoiden koostamissovellus puhelimeensa.

Tämän jälkeen hän tekee esittelyvideon, käyttää mobiilisovellusta koostamiseen ja lataa videon sosiaaliseen mediaan.

Lopuksi hän pyytää verkostoaan, työkavereitaan sekä ystäviään tykkäämään ja kommentoimaan suositeltua videoita.


MITÄ MINÄ SAAN TÄSTÄ?
Kampanjalla demonstroin suomalaisille yrityksille ja organisaatioille, kuinka saada uskottavaa, aitoa ja suositeltua näkyvyyttä nopeasti ja tehokkaasti sosiaalisessa mediassa työntekijöiden kautta.

Osoittamalla yrityksille ja muille organisaatioille vaikuttajamyynnin voiman, voin muuttaa narratiivin nykyisestä “Mitä tämä on” muotoon “Mitä tällä voidaan saavuttaa.”

Laskutan yrityksiltä ja muilta organisaatioilta ainoastaan pienen kuukausittaisen palvelumaksun, sillä vaikuttajan suosittelema video on vain tarjoamani vaikuttajapalvelun perustaso.

Muodostan rekrytointiyritysten kanssa kumppanuuksia, joten heille kampanja on ilmainen. Tavoitteenani on löytää sopiva kumppani joka maasta ja jo yksistään Britanniassa rekrytointiyrityksiä on yli 40,000.


MITÄ REKRYTOINTIYRITYS SAA TÄSTÄ?
Lyhyesti sanoen, yritys saa huomattavaa ilmaista näkyvyyttä businessihmisten parissa.

Jos rekrytointiyrityksellä on esimerkiksi 5,000 nykyistä ja vanhaa hakijaa tietokannassaan, ja 2,000 heistä osallistuu kampanjaan, rekrytointiyritys voi odottaa jopa 2,5 miljoonan ihmisen näkevän suositellun mainoksen sosiaalisessa mediassa. Parasta tässä on, että näkyvyys voidaan toistaa joka kuukausi.

Yllä esitetty arvio perustuu laskelmaan, jonka mukaan jokainen osallistuja kerää keskimäärin 50 tykkäystä tai kommenttia kontakteiltaan ja heidän suosituksensa tuovat keskimäärin 25 lisäihmistä katsomaan videota.
On sanomattakin selvää, että mainos tällaisessa ympäristössä on minkä tahansa brändin kannalta hyvin positiivinen ja tehokas.

Rekrytointiyritys voi myös käyttää hakijan postaamaa videota esitelläkseen tämän persoonaa sekä kuinka paljon hänen vertaisensa häntä arvostavat.


MITÄ HAKIJA SAA TÄSTÄ?
Me kaikki haluamme näyttää houkuttelevilta nykyisten esimiestemme, asiakkaiden, työkavereiden, ystävien ja muiden ihmisten silmissä. Vielä paremmalta haluamme näyttää päätöksentekijöiden silmissä, mikäli olemme vailla työtä ja etsimme uusia mahdollisuuksia.

Lisäksi yritykset arvostavat työntekijöitä, jotka ovat aktiivisia sekä vertaistensa arvostamia sosiaalisessa mediassa.

Hakijat voivat tehdä esittelyvideoita itsekin, mutta niitä tehdään harvoin, sillä useimmiten ne eivät saa kovin paljon vertaisten tykkäyksiä ilman vaikuttajan suositusta.

Ilmaisissa webinaareissani neuvon hakijoita, kuinka hyödyntää vaikuttajan ja vertaisten suosittelemia videoita ja päästä oman elämänsä vaikuttajaksi.


MIKSI REKRYTOINTIYRITYS EI JULKAISE VIDEOITA ITSE?
Mitä enemmän julkaiset sisältöä sosiaalisessa mediassa, sitä vähemmän näkyvyyttä julkaisusi saavat, sillä sosiaalisen median algoritmit levittävät laajemmin sisältöä, jota harvoin julkaisuja tekevät käyttäjät tuottavat. Siksi julkaiseminen rekrytointiyrityksen entisten ja nykyisten hakijoiden kautta – jotka yleensä julkaisevat melko harvoin – saavuttaa huomattavasti enemmän näkyvyyttä.

Puhumattakaan siitä, kuinka työlästä tuhansien videoiden kuukausittainen julkaiseminen sosiaaliseen median alustoilla olisi, jollei sitten organisoisi isoa tiimiä hoitamaan homman.

Lisäksi ainoastaan hakijan omalla henkilökohtaisella tilillään julkaisemat videot saavuttavat hänen oman verkostonsa, työkaverit ja ystävät kommentoimaan ja tykkäämään julkaisusta. Ilman heitä suosittelujaan video ei leviä heidän verkostoihinsa, jolloin videolle ei muodostu merkittävää markkinointivoimaa.

On myöskin huomattava, että vain harva hakija on kiinnostunut lisäämään rekrytointiyrityksen mainoksen videoonsa, jollei hän vastapalveluksena saa vaikuttajan suositusta videoonsa.


SAANKO MINÄ PÄÄSYN REKRYTOINTIFIRMAN VANHOJEN JA NYKYISTEN HAKIJOIDEN TIETOKANTAAN?
En saa. Siihen minulla ei ole myöskään tarvetta, sillä hakijoiden informointi tästä mahdollisuudesta on rekrytointiyrityksen tehtävä.

Lisäksi on rekrytointiyrityksen tehtävä hakijoiden rohkaiseminen päivitysvideoiden luomiseen ja julkaisemiseen, koska minulla ei ole heidän nimiään tai yhteystietojaan.


MISSÄ KAIKKIALLA TÄMÄ TARJOUS ON VOIMASSA?
Joka kuukausi blogissani on miljoonia lukijoita 240 maasta, joten kaikki maat lukuun ottamatta Pohjois-Koreaa, Irania, Kuubaa tai Venezuelaa ovat tarjouksen piirissä.

Huomaathan, että en etsi montaa yhteistyökumppania per maa, joten toimi nopeasti.


KUKA OLEN?
Olen Christian Dillstrom, globaali businessvaikuttaja ja jo viidettä vuotta maailman luetuin businessartikkelien kirjoittaja.

Lisätietoa minusta löytyy LinkedIn-profiilistani: https://www.linkedin.com/in/dillstrom-com/.
Voit myös lähettää liittymispyynnön LinkedIn-verkostooni, sillä hyväksyn jokaisen niistä.


KUINKA OTTAA YHTEYTTÄ MINUUN?
Parhaiten minut tavoittaa sähköpostitse christian@dillstrom.com tai ota yhteyttä LinkedInissä tai varaa nopea telekonferenssiaika: https://go.oncehub.com/christiandillstrom